三周年纪念

Wednesday, October 22, 2008

今天是我和宝贝在一起的三周年了! 虽然宝贝人在上海, 但宝贝说他会买很多很多礼物做为我们的三周年纪念礼物哦, 好期待...



已习惯有宝贝在身边的日子, 真不知明年如果不能留在 Perth (宝贝决定留在这继续 Master), 我的日子会是怎样?
回想起跟宝贝的美好时光, 一点一滴, 我们的确一起经历过许多风风雨雨.. 有快乐的, 有悲伤的... 全都深深的烙在我心里.

回想~

The 1st day we been together which was on "Curtin Prom Nite" 22 Oct 2005



The 1st valentine we celebrated together:


宝贝买的 cake & 亲手做的卡片... 好感动!!




宝贝吹了满车的气球, 好浪漫喔!

My 20th Birthday:


(Bei bought four differences cakes for my birthday)














还有好多好多~

*给宝贝的话: "宝贝, 谢谢你让我的世界多姿多彩, 谢谢你这三年来的疼爱及包容.. 我好幸福哦!"

1 comments:

TuTu said...

Gratz for ur 3rd year anniversary with ur bf woh^^

It's really not easy for 2 persons to be together for such a long time. Wish u guys happy always^^

Licky

 
Welcome to "MY WORLD" - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB